Digitalizaci vpřed!

Pojem digitalizace znamená pro každého něco jiného. Pro profesionály je to o přístupu k datech a o tom, jak je co nejlépe využít ke své práci, a především jejímu zefektivnění. Pro laiky naopak digitalizace může zkrátka představovat obraz jakékoliv situace převedený do digitální podoby.
České firmy čím dál více využívají kybernetického prostoru k uskladnění těchto dat. Ne všichni ale chápou, že není třeba mít data uskladněna na centrále, a proto se tento posun prozatím odehrával po malých krůčcích. Každopádně predikce pro další vývoj je velmi dobrá. V roce 2018 cloudové prostory využívala pouze jedna pětina českých firem. V roce 2022 to vypadá na využití až poloviny.data v roce 2020
Nejvíce se firmy obávají o únik dat. Přeci jen data, která jsou někde v kybernetickém prostoru, stále představují zdánlivé riziko. Pravdou ale je, že nejvíce chyb, co se týká systémových zabezpečení se dopouštějí stále především zaměstnanci. Cloudová data svěřená odborníkům jsou takto považována za jedna z nejbezpečnějších.
Česká republika má v rámci globální digitalizace celkově velmi dobře našlápnuto. Telekomunikační struktura je u nás považována za jednu z nejsilnějších v celé Evropě. Rozsah distribučních sítí tak podporuje telekomunikace a ruku v ruce jde naproti stabilnímu vývoji digitalizace.
Další vývoj by měl ukazovat na zařazení umělé inteligence do zpracovávání ale i vyhodnocení dat. Bude tak v časovém horizontu možná pěti let možné pracovat až s miliardou dat s minimálním množstvím chyb.naše země v procesu digitalizace
Nejen soukromé firmy se potýkají s digitalizací. Jistě jste si stačili všimnout, že státní podniky a orgány veřejné správy pro nás v reformách rok od roku chystají přiblížení se k digitalizaci. Ruku na srdce, kdo z nás není otrávený z nekonečného běhání po úřadech, přičemž donedávna neexistovalo, aby si jeden příslušný úřad vyměnil údaje s jiným.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup